2017 AÖF FİNAL SONUÇLARI AÇIKLANDI

Anadolu Üniversitesi, AÖF sınav sonuçlarının açıklandığını duyurdu. Sınav sonuçlarına öğrenci otomasyonundan erişilebilecektir. Aşağıda harf notları, anlamları, sınıf ve ders geçmeye ilişkin bilgilendirme bulunmaktadır. Final sınav notu, dönem sonu notunun %70’ini oluşturmaktadır.
Sınav sonuçlarınızı kontrol için: http://aof.anadolu.edu.tr


3 ders sınavı ne zaman yapılacak ?

Anadolu Üniversitesi açıköğretim sistemine göre öğretim yapan fakültelere kayıtlı, 2016-2017 Öğretim Yılında üç dersten başarısız olan ve bu derslerini verdiği takdirde mezun olabilecek durumdaki öğrencilere 22 Temmuz 2017 tarihinde üç ders sınavının yapılması planlanmaktadır. Öğrencinin kayıtlı olduğu bölüm/programda tüm dersleri alan ve üç dersten başarısız olduğu için mezun olamayan öğrenciler Üç Ders Sınavına girebilirler.
2016-2017 Öğretim Yılı Üç Ders Sınavı: 22 Temmuz 2017
Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

0 yorum :

Yorum Gönder