2012-2013 Vize+Final Ders Notları


Kredili Sistem Güz Dönemi Ders Notları Vize+Final 1.2.3.4.5.6.7.8. Üniteler |2013 |PDF

İçindekiler;

  • Denetim
  • İşletmelerde Sosyal Sorumluluk
  • Sermaye Piyasaları
  • Stratejik Yönetim
  • Uluslar Arası İşletmecilik

Link 1:http://adf.ly/HdLqa
Alternatif Link
http://adf.ly/HdM8V

Dikkat:
Uluslar Arası İşletmecilik Yukarıdaki Linkler İçerisinde 7.8. Üniteler Bulunmamakta Onuda Bu Adresten İndirebilirsiniz
http://adf.ly/I3NB7




Linkler Çalışmıyorsa ve Dosya İçeriğinde Hata Gördüğünüz Taktirde Uyarınız,
Herkeze Başarılar


Dosyalar Pdf Formatındadır '' Acrobat Reader'' Yüklemelisiniz.
Reader Yuklemek İçin Aşagidan İndirebilirsiniz..

Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

11 yorum :

  1. 1.sınıf kamu yönetimi ders notları mevcut mu

    YanıtlaSil
  2. borçlar hukuku,davranış bilimleri2,genel muhasebe2,genel uygarlık tarihi,iktisada giriş2,siyasi tarih, temel bilgi teknolojileri 2 varsa yayımlayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  3. Valla Allah hazırlayandan emeği geçenden razı olsun.

    YanıtlaSil
  4. merhaba, uluslar arası ilişkiler 3. sınıf notları hiç bir yerde yok, yardım lütfen

    YanıtlaSil
  5. merhaba

    Finansal Yönetim I ders notları var mı? varsa adresime mail olarak atar mısınız 1.2.3.4.5.6.7.8 unıtelerı . : muhammedkuscu65@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. hayır fınansal yonetım 2 var. goremedım kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  7. http://adf.ly/I3NB7

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler çok sağolasın ya net bi bilgi bulmuş oldum

    YanıtlaSil
  9. ben 3.sınıf işletme notlarına ulaşamıyorum yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil