E-Seminer Hizmeti Sayesinde İnternetten Canlı Ders Verilecek

Yaklaşık 2 milyon öğrencisi bulunan Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) öğrencilerine, e-seminer projesi kapsamında internetten canlı ders anlatılacak.

AÖF yetkililerinden aldığı bilgiye göre, e-seminer projesi ile öğrencilere, görüntülü eş zamanlı danışmanlık ve konu anlatım hizmeti verilecek. Öğrencileri ve öğretim elemanlarını buluşturmayı amaçlayan projenin ilki, 22 Nisan’da saat 9.00’da yapılacak. 2012-2013 öğretim yılının Bahar Dönemi’nde toplam 101 dersin her bir ünitesi için e-seminer hazırlanacak projede, dersler haftanın belirli gün ve saatlerinde 45 dakikalık süreyle konu anlatımı ve soru-cevap yöntemiyle yapılacak.
Eşzamanlı e-seminer dersine katılamayan öğrenenler için hazırlanan tüm görüntüler kaydedilerek haftalık olarak Açıköğretim e-Öğrenme Portalı’nda yayınlanacak. Her dönem yeniden düzenlenecek olan e-seminerlerin tarihi ve saati, sunum yapacak öğretim elemanlarının isimleri ve konusu, web sitesi üzerinden öğrencilere duyurulacak. Ayırıntılı bilgi almak isteyen öğrenciler, http://yardim.eogrenme.anadolu.edu.tr/eseminer.html linkinden detayları öğrenebilir.
Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

0 yorum :

Yorum Gönder