Aöf Yaprak Test ve Konu Özetleri

Anadolu Üniversitesi, yepyeni bir uygulamayı daha AÖF öğrencileriyle buluşturuyor.
Buna göre artık öğrenci giriş bilgileriyle, ünite özetleri ve yaprak testlerin yer aldığı, e-öğrenme sistemine giriş yapılabilecek.
Ünite özetleri ve yaprak testlerin olduğu beta-eogrenme.anadolu.edu.tr adresi erişime açılmıştır.

AÖF Ünite özetleri ve yaprak testlere nasıl ulaşabilirim ?

  1. Öncelikle http://eogrenme.anadolu.edu.tr adresine girin.
  2. Alttaki menülerden, sağ kısımda yer alan “Beta e-Öğrenme Hizmetlerine Giriş”e tıklayın.
  3. Bunun ardından açılan sayfada AÖF öğrenci giriş bilgileriniz istenecektir.
NOT: BETA OLARAK AÇILAN BU ADRES DAHA SONRASINDA DEĞİŞTİRİLMİŞTİR.

Birçok bölüm için düzenlediğimiz ders notlarımıza ulaşmak için
TIKLAYINIZ


Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

16 yorum :

  1. Harika bir site tüm paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ben siteye giriyorum ama hiçbirşey gözükmüyor sebebi ne acaba geçmi kaldım indirmek için

    YanıtlaSil
  3. bahar dönemine ait derslerin ( özetleri ,yaprak testleri vs) gözükmüyor çalışmak için iyi bi yöntemdi . Bilgisi olan aktarabilirmi .

    YanıtlaSil
  4. Sorulara ulaşamadım ben yanlışmı
    yapıyorum

    YanıtlaSil
  5. Sosyal hizmetler bölümünü okuyorum sorulara nasıl ulaşılacak ben bir türlü ulaşamadım

    YanıtlaSil
  6. Sorulara ulaşamadım ben yanlışmı
    yapıyorum

    YanıtlaSil
  7. sosyoloji ders notları yok mu ya ??

    YanıtlaSil
  8. Beta girişi göremeyen ben miyim?

    YanıtlaSil
  9. ben bu adrese giriş yapamıyorum kullanım dışı diyor sebebi nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul tarafından beta olarak sunulmuştu şimdi ise sistemi değiştirdiler

      Sil