Af Kanunu Süresi Uzatıldı

AÖF öğrencilerine Müjde! Af Kanunu Süresi Uzatıldı - Aöf Haberleri! Açıköğretim Fakültesi öğrencilerinin Af Kanunu Süresi Uzatıldı, 2012 yılında çıkarılan 6353 sayılı üniversite af kanununun süresi uzatıldı.
Açıköğretim, İktisat, İşletme fakültelerinden her ne sebeple olursa olsun (Terör suçları hariç) (6353 sayılı Üniversite af kanunun 11. Maddesi ile 2547 sayılı Kanuna eklenen geçici 63.maddesine istinaden) ilişiği kesilenler 02 Ağustos 2013 tarihi mesai bitimine kadar bulunduğu ildeki AÖF Bürolarına başvurmaları halinde 2013-2014 öğretim yılı için tekrar kayıt yaptırabilir ve eğitim hayatlarına kaldıkları yerden devam edebilirler.

02 Ağustos 2013 tarihine kadar AÖF Bürolarına 6353 sayılı aftan yararlanmak için başvuran adayların kayıtları 02-17 Eylül 2013 tarihleri arasında yapılacaktır.

Belirtilen tarihe kadar başvurmayan adayların ise 2014 - 2015 öğretim yılı için af başvuruları 04 Kasım 2013 tarihinden itibaren AÖF Bürolarından alınmaya devam edecektir.
Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

0 yorum :

Yorum Gönder