AÖL Açıköğretim Lisesi Sınav sonuçları açıklandı Açık Lise yeni Sınav Tarihleri ne zaman?

AÖL sınavına giriş nasıl. AÖL Açıköğretim Lisesi sınav tarihleri ne zaman? MEB teog sınav

tarihleri değiştiği için Açıköğretim lisesi sınav tarihlerinde de değişiklikler oldu. 2014 AÖL sınav tarihleri ne zaman olacak.


AÖL 2013-2014 sınav tarihlerinde değişiklik oldu yeni tarihleri 1.dönem sınavı 4-5 Ocak 2014 tarihinde, 2.dönem sınavları 31 Mayıs-1 Haziran 2014 tarihlerinde 3.dönem sınavları ise 23-24 Ağustos 2014 tarihleri olarak değiştirildi.

Milli Eğitim Bakanlığı, Açıköğretim Okulları öğrencilerinin televizyon, radyo ve internet teknolojilerini kullanarak sınavlara hazırlanabilmesi için gerekli alt yapıyı oluşturmuştur. Açık Öğretim Lisesi öğrencilerinin sınavlara çalışırken yaralanabileceği kaynaklar aşağıdaki maddelerde sıralanmıştır.
 
Kitap Dağıtım Merkezlerinden aldığınız Açıköğretim Okulları ders kitapları (ders notları) ile hazırlanabilirsiniz.
 
Daha önceki Açık Öğretim Lisesi sınavlarında çıkmış soruları gözden geçirebilirsiniz. Sorular için tıklayınız..
Online testlerimizden çalışabilirsiniz. Online testler için buraya tıklayınız.
İnternet TV ya da İnternet Radyomuzu takip edebilirsiniz. İnternet Radyo ve İnternet TV için tıklayınız.
Web sayfalarımızda bulunan kitap içeriklerini bilgisayarınıza kaydedip, hazırlanabilirsiniz. Kitap içerikleri için tıklayınız.
Bazı Halk Eğitim Merkezi Müdürlükleri, Açıköğretim Okullarında okutulan bazı dersler için kurs düzenlemektedirler. Sizin için açılan bu kurslara katılarak hazırlanabilirsiniz.
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 1. Dönem Sonu Sınavları 19-20 Ocak 2013 tarihleri arasında yapılacaktır. 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı I. dönem sınav sonuçları 03 Mart 2013’te internet üzerinden yayımlanacaktır. Adaylar sınav sonuçlarını bu tarihten itibaren öğrenebilecek. 
2012-2013 Öğretim Yılı Açıköğretim Lisesi 2. Dönem İş Takvimi 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı 2. dönem yeni kayıt işlemleri 21 Ocak - 08 Şubat 2013 tarihleri arasında olacaktır. 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) Kaydı alınan öğrencilerin veri girişlerinin sisteme son giriş tarihi 15 Mart 2013 olarak ilan edilmiştir. 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı 2. dönem kayıt yenileme işlemleri 04 Mart - 15 Mart 2013 tarihleri arasında olacaktır. 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) İrtibat bürolarınca yeni kayıtları alınarak veri girişi yapılan öğrencilerin veri girişlerinin, sistem üzerinden AÖL tarafından kontrolünün yapılarak gerekli düzelmelerin yaptırılması/yapılması için son tarih 22 Mart 2013 olarak ilan edilmiştir. 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 2. dönem sınav giriş yerleri 06 Mayıs 2013 tarihinden itibaren internette yayınlanmaya başlanacaktır. 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 2. Dönem Sonu Sınavları 11-12 Mayıs 2013 tarihleri arasında olacaktır. 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı 2. dönem sınav sonuçları 17 Haziran 2013 tarihinde internette yayınlanacaktır. 
2012-2013 Öğretim Yılı Açıköğretim Lisesi 3. Dönem İş Takvimi 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı 3. dönem kayıt yenileme işlemleri 17-28 Haziran 2013 tarihleri arasında olacaktır. 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 3. dönem sınav giriş yerleri 15 Temmuz 2013 tarihinde internetten yayınlanmaya başlanılacak. 
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 3. Dönem Sonu Sınavları 20-21 Temmuz 2013 tarihlerinde olacaktır.
Açık Öğretim Lisesi (AÖL) 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı 3. dönem sınav sonuçları 18 Ağustos 2013 tarihinde internette yayınlanacaktır. 
    
I. dönem sınava giriş yerlerinin internet kanalıyla yayınlanmaya başlanılması.
30 Aralık 2013
I. DÖNEM SONU SINAVLARI
04-05 Ocak 2014
 Ölçme Değerlendirme ve Yerleştirme Grup Başkanlığınca I. Dönem sınav sonuç kütüklerinin Açık Öğretim Lisesine teslimi.
07 Şubat 2014
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı I. dönem sınav sonuçlarının internette yayın
Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

0 yorum :

Yorum Gönder