Aöf Harç Ücretleri Kredi Kartı İle Ödenebilecek


KREDİKARTI
Anadolu Üniversitesi sitesinden yapılan duyuru ile AÖF öğretim gideri ödemeleri ve borçları artık kredi kartlarıyla ödenebilecektir. Anadolu Üniversitesi’nin yaptığı duyuruya göre, öğretim gideri borçları öğrenci sistemine giriş yapılarak gerçekleştirilebilecek.
Öğretim Gideri Ödemesinde Kredi Kartıyla Online Ödeme İmkanı
Açıköğretim Sistemine göre öğretim yapan Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerinin önlisans ve lisans programlarında öğrenim gören öğrencilerimiz geçmiş dönem öğretim gideri borçlarını online kredi kartı ile kolay yoldan ve hızlı bir şekildewww.anadolu.edu.tr/acikogretim adresinin Öğrenci Girişi bölümüne T.C. Kimlik Numaraları ve şifreleri ile giriş yaparak ödeyebilirler.
Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

0 yorum :

Yorum Gönder