Aöf Bahar Döneminde Yatay Geçiş Yapılamayacak

Bildiğiniz üzere bahar dönemi öncesi yatay geçiş ile öğrenci almak üniversitelere bırakılmıştı. Bu karar doğrultusunda AÖF bahar dönemi öncesi yatay geçiş başvurularını kabul etmeyecektir. Bu karar MYP ile yapılacak olan geçişleri kapsamaktadır. AÖF bölümlerine yatay geçişinizi temmuz ayında yapabilirsiniz.


2015-2016 ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİNDE AÇIKÖĞRETİM, İKTİSAT VE İŞLETME FAKÜLTELERİNE KURUMLAR ARASI, KURUM İÇİ VE EK MADDE-1’ E GÖRE YATAY GEÇİŞ YAPMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLERE DUYURU

Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Önlisans ve Lisans Programlarına 2015 – 2016 Öğretim Yılı Bahar Döneminde Kurumlar Arası, Kurum İçi ve Ek Madde-1’ e Göre Yatay Geçiş ile Öğrenci Alınmayacaktır.

2016 – 2017 öğretim yılı için “Yatay Geçiş” başvuru tarihlerini www.anadolu.edu.tr/acikogretim adresinde “Duyurular – Yatay Geçiş Duyurusu” ndan takip ediniz.


Yatay geçiş, bir öğrencinin kayıtlı olduğu üniversite programından, başka bir üniversitenin benzer programına geçme işlemidir. Yatay Geçiş üniversiteler arasında yapıldığı gibi, üniversite içinde de yapılabilir.

Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

0 yorum :

Yorum Gönder