Aöf geçme notu 35 oldu

Anadolu Aöf bu yıl aldığı karar doğrultusunda önceki senelerde geçme notu olan 25 sınırını 35'e yükseltti bu yüzden öğrencilerin işi biraz daha zorlaştı.Başarı notu 35 ve üstü olan kişiler şartlı ile geçebilecek önceden 25 üzerinden şartlı ile geçilebiliyordu, 2015-2016 öğretim yılında bir öğrenci eğer 34.9 ile başarı notu elde eder ise FF ile o dersten kalmış olacak ve bir sonraki dönemde tekrar alacak.

Üniversitenin sitesinde yazan açıklama ise şöyledir.

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Öğrenci Değerlendirme Sistemi Esaslarının 1.maddesinde; “Merkezî Açıköğretim ve Uzaktan Öğretim Programlarında, ders bazında “Başarı Notu” alt sınırı uygulanır. “Başarı Notu” alt sınır değeri, laboratuvar ders uygulamaları ve İngilizce Öğretmenliği Lisans Programında öğretim dili İngilizce olan dersler dışında 35’tir.”
2.maddesinde; “Başarı Notu” alt sınırın altında olan öğrencilere FF harf notu verilir.” denilmektedir.
Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

0 yorum :

Yorum Gönder